Asistenční služba k letenkám NONSTOP

Travel Asistent Maxi od společnosti Click2Claim

Nonstop asistence při problémech s letenkami

Společnost Airticket s.r.o. nabízí Travel Asistent Maxi od společnosti Click2Claim. Jedná se o asistenční službu 24 hodin / 7 dní, která cestujícím pomůže při problémech s letenkami jako je zpoždění či zrušení letů, zmeškání návazného letu nebo odepření nástupu.

Profesionální, okamžitá pomoc cestujícím v případě vzniku problému na letišti, s letem, s refundací letenek či pomoc v souvislosti s onemocněním Covid-19 a to 24/7. Díky ní kdykoliv a kdekoliv okamžitě získáte informace, jak postupovat v případě řešeného problému. 
Služba je automaticky zahrnuta v taxe 675 Kč spojené s vystavením letenky pro všechny letecké společnosti, mimo Emirates a Qatar Airways. U těchto dvou společností je naše taxa 600 Kč a Vy si můžete službu dokoupit za 75 Kč/letenka.

Travel Asistent zahrnuje

  • Refundation Air Ticket Services (RATS)
  • Možnost využití asistenční infolinky 24/7
  • Ověření nároku na finanční kompenzaci zdarma
  • Komplexní servis při vymáhání finanční kompenzace
  • On-line přístup k informacím o Vašem případu
  • Službu Claim Baggage
  • Právní službu v případě soudního vymáhání finanční kompenzace
  • Služba Covid Assistance

Co vám služba Travel Asistent MAXI zajistí

  • Covid assistance (nejaktuálnější informace v souvislosti s onemocněním Covid-19 v tuzemsku i v zahraničí a to 24/7)
  • Kompenzaci za zpožděný let (3 hod. a více)
  • Kompenzaci za zmeškání návazného letu
  • Kompenzaci za odepření nástupu (např. overbooking)
  • Kompenzaci za zrušený let (méně než 14 dní před odletem)

Podmínky asistenční služby Travel Asistent MAXI

  • Asistenční služba Travel Asistent MAXI je určena pro jednoho cestujícího s nárokem na vlastní sedadlo v letadle bez ohledu na věk a lze jej využít pouze ve spojení s konkrétní rezervací a letenkou.
  • V případě změny v rezervaci letu, k němuž byla Asistenční služba Travel Asistent MAXI zakoupena, se těmto změnám Asistenční služba Travel Asistent MAXI přizpůsobí.
  • Asistenční službu Travel Asistent MAXI je možné uplatnit jeden kalendářní rok od data jejího zakoupení.

Více informací o službě TRAVEL ASISTENT MAXI

  • Podle výše uvedeného Nařízení rozlišujeme, zda nárok na finanční kompenzaci vzniká nebo nevzniká. Toto Nařízení jsou povinni akceptovat všichni dopravci registrovaní v EU.

Asistence při odškodnění

V případě, kdy dojde k výraznému zpoždění či zrušení Vašeho letu, Travel Asistent Vám pomůže získat odškodnění ve výši 250 - 600 EUR dle Nařízení Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Toto se vztahuje na odlety a přílety všech dopravců sídlících na území EU. Nařízení se také vztahuje na mimoevropské dopravce, a to v případě, že jejich letadlo odlétá z letiště na území EU (upozorňujeme, že nařízení a tedy i nárok se netýká odletů z letišť mimo území EU).


Prostřednictvím našeho partnera, kterým je společnost Click2Claim, můžete podat žádost o odškodnění. V krátkém čase se dozvíte, zda váš nárok je oprávněný. Na základě zkušeností, znalostí problematiky a dostupných informací mohou našim klientům vyřídit jejich nárok efektivněji, než by byli v naprosté většině případů schopni sami. Společnost Click2Claim si bere provizi 20% vč. DPH z vymožené částky a to pouze v případě úspěchu.

 

Pro informace a asistenci volejte +420 253 253 182

 

Vyplnit žádost o kompenzaci

Свяжитесь с нами. Мы с радостью Вам посоветуем.