Výhody DELUXEA

Výhody DELUXEA a.s. oproti menším cestovním kancelářím

Výhody DELUXEA

 

Výhody DELUXEA a.s. oproti menším cestovním kancelářím

Jako zakladatel a majoritní vlastník cestovní kanceláře DELUXEA a.s. bych rád dal Vám klientům, kteří zvažujete výběr zájezdu v naší cestovní kanceláři a srovnáváte nás s konkurencí, pár tipů. Po několika letech práce průvodce jsem si založil v roce 1995 cestovní kancelář a začal jsem připravovat zájezdy na klíč pro náročné klienty. Postupně jsem kolem sebe vybudoval team lidí, kteří dnes komunikují se zákazníky i obchodními partnery po celém světě. Již několik let jsme na českém trhu vysoce úspěšní. Velká většina klientů se vrací ze své dovolené velmi spokojená. Naši zaměstnanci létají po světě na studijní cesty, kde spolu s našimi zahraničními partnery testují hotely a služby. Většina z nich navštívila hodně míst na světě, mohou snadno srovnat a poradit to nejlepší pro Vás. Vy jako zákazníci tohle těžko poznáte.

Dovolím si Vám dát pár tipů, jak odlišit naši nabídku od jiných cestovních kanceláří:

1. Podívejte se na rok založení cestovní kanceláře. DELUXEA a.s., IČ 63470551 byla založena již v roce 1995 (Justice.cz).

2. Zjistěte si, do kterých měst můžete přijít do kamenné kanceláře poradit se s odborníky. S našimi specialisty se můžete poradit osobně v Praze, Brně a Bratislavě, a to v přímo v centrech těchto měst, což je velmi praktické. Zároveň ale poskytujeme plnohodnotné služby přes email, telefon i sociální sítě, což dnešní doba plná moderních technologií a přístupů vyžaduje.

3. Podívejte se na počet specialistů na exotiku v cestovní kanceláři. Nás je v přípravě a prodeji zájezdů více jak 20. Na své cestě můžete mít jakýkoliv problém (zdravotní, nepřízeň počasí atd.) a můžete potřebovat naléhavou pomoc. Jsme pro Vás k dispozici i o víkendech a v pracovní dny má vždy někdo službu od 8 do 22 hodin. Pokud malou cestovku tvoří manželé nebo pár zaměstnanců, může se stát, že odletí na dovolenou nebo studijní cestu a nebudou schopni Vám s problémem pomoci.

4. Ověřte si pojištění cestovní kanceláře proti úpadku. Ze zákona je povinné. Mnohé cestovky nesdělují výšku své pojistky. My se jí rádi pochlubíme. Limit pojistného plnění má DELUXEA nastavený na  78 000 000 Kč v ČR a 788 000 EUR v SR.

5. Zeptejte se v cestovce, zda mají uzavřenou Pojistku obecné odpovědnosti za škodu pořadatele zájezdů. Toto pojištění kryje škody na zdraví a věcech vzniklé při čerpání objednaných služeb (např. dopravní nehodou při transferu do hotelu atd.). Naše pojistka má limit u škod na zdraví 15 milionů a u škod na majetku 1 milion Kč za každou pojistnou událost. Malé cestovky šetří a tuto pojistku si neuzavírají.

6. Srovnejte si tištěný propagační materiál. I v době internetu je výhodné sednout si do křesla a prohlížet si katalogy. Deluxea Vám zdarma zašle kvalitně zpracované katalogy destinací Maurícius, Maledivy, Seychely, Polynésie, Jihovýchodní Asie, katalog luxusního řetězce Constance Hotels a navíc originální vázanou luxusní knihu těch nejlepších hotelů na světě. Mnohá konkurence Vám nabídne k zapůjčení pouze originální brožury hotelů.

7. Zjistěte si, kolik toho specialista na prodej zájezdů procestoval. Většina klientů potřebuje poradit a ptá se nás na to, co není v katalogu napsáno. Prodejce zájezdů, se kterým jste v kontaktu u nás v CK, hotely navštívil. Proto nemáme problém odpovědět na většinu otázek. Zaměstnanci konkurence často nemají možnost mnoho destinací a hotelů navštívit a znají pouze informace napsané v katalogu.

8. Vytvoření našeho webu www.deluxea.cz trvalo několik roků práce pro více než 20 zaměstnanců, odborníků na IT, sociologa a advokáta. Vymysleli a spojili jsme mnoho nápadů. Nastavili jsme laťku. Bohužel nemůžeme zabránit konkurenci v opisování a kopírování našich nápadů.

9. Do velké většiny hotelů na Maledivách, Mauríciu a Seychelách posíláme nejvíc klientů z ČR a SR. Hotely si těchto výsledků váží a nabízí nám to nejpodstatnější : lepší ceny pro naše klienty. Pokud do hotelu uděláme 50 zakázek ročně a konkurence 5 (nebo 1), je to zcela logické. Pár krát do roka se stane, že klient onemocní těsně před odjezdem. V tu chvíli je storno vysoké, často 100%. Mnoho z našich prioritních hotelů v takovém případě storno účtuje nižší nebo žádné, pokud hotel navštívíte v náhradním termínu. Je to vděčnost k našim výsledkům. Zkuste si zavolat třeba na Booking.com, jak by reagovali oni.

10. Jako první cestovní kancelář v ČR jsme uspořádali právně platnou svatbu na Mauríciu v roce 1999 a v posledních letech pořádáme více jak 100 právně platných svateb v zahraničí. Komunikujeme opakovaně se svatebními koordinátorkami v hotelech, které znají specifické požadavky našich klientů. Můžeme vám ukázat stovky fotek našich spokojených klientů, co uzavřeli sňatek v exotických destinacích a připravit i pro Vás svatební balíček na míru. Dokonce tři zaměstnankyně DELUXEA absolvovaly svoji vlastní svatbu na pláži!

11. S každým naším zájezdem se pojí letenky daleko do světa. Můžete mít potřebu vrátit se dříve, třeba kvůli rodině doma, zdraví nebo businessu. V letenkách se nedají dělat zázraky, jejich podmínky jsou striktní a místa omezená. Důležitá je včasnost rady. DELUXEA má vlastní IATA agenturu a specialistky letenkářky, které udělají v nouzi maximum a většinou reagují brzo. Mnohá konkurence se spoléhá na dodavatelské společnosti letenek, které pracují po-pá 9-17.

12. Jsme česká a slovenská společnost s ročním obratem více jak 250.000.000 Kč. Zájezdy pro naše klienty objednáváme v cílové destinaci Vaší cesty. Nenakupujeme u německých cestovních kanceláří. Naši klienti nelétají ve skupině tvořené z velké většiny Němci a Rakušany, jak to dělá část konkurence. Srovnejte si to s tím, že dvě české dvojice letí společně s 15 německými. I ve výborném hotelu jsou rozdíly mezi pokoji. Klienti s námi sdíleli informaci, že oni jako Češi dostali ty o něco horší nebo s horší polohou. Přečtěte si: Proč necestovat s rakouskými CK

13. V nejžádanějších destinacích Maurícius a Maledivy máme česky mluvící delegáty. Máme výhradní či přednostní právo na jejich využití pro naše klienty. S delegátem to je prosté, upřednostní ty klienty cestovky, která mu pošle 1000 lidí za rok od té, která mu pošle 10 klientů.

14. Naše ceny mohou být o něco vyšší než u konkurence. Nechceme být nejlevnější, protože Vám poskytneme vyšší servis. Ceny ale pečlivě srovnáváme a případný rozdíl by neměl být zásadní. Pokud snad někde uvidíte nějakou chybu, neváhejte nás kontaktovat.

15. Naším cílem není pouze jedna vaše cesta dle vašich představ, ale zakládáme si na tom, aby se k nám klienti vraceli opakovaně spokojeni a doporučovali nás svým přátelům. Máme zkušenosti se zájezdy pro nejnáročnější klienty, ale i s těmi, kteří hledají exotiku za přijatelnou cenu.

 

 

We traveled the destination. We will provide you with personal advice.