Letošní návštěva byla již mou sedmou a myslím, že stále ne poslední. Letos jsem byla pozvána na víkend, který byl organizován naším největším partnerem na Mauritiu - hotelovým řetězcem Beachcomber. Mají zde již 7 hotelů a po naše klienty bývají často volbou číslo 1 pro strávení jejich zasloužené dovolené.

Na Mauritius jsem odlétala s Emirates. Letěla jsem sama a mohla si užít klidu a pohody na palubě. Po příletu jsem byla přivítána naším partnerem Emotions, dostala jsem vodu, dárky a řidič mě pohodlně odvezl do hotelu Trou aux Biches 5* na SZ ostrova. Hotel je oázou klidu. Tentokrát jsem byla ubytování v tropical junior suitě, která se nachází v přízemí a disponuje i venkovní sprchou. Náísledovala luxusní večeře s managementem hotelu. V naší skupině pozvané na Mauritius jsou obvykle zástupci CK z Německa, Rakouska a Švýcarska. Jedinou pozvanou CK z ČR jsme my a toho si velmi ceníme.

Druhý den ráno jsme se přesunuli rychlým transferem do nedalekého 6* resortu Royal Palm. Zde nás čekala prohlídka nových suit, snídaně a následně výlet rychločlunem na ostrov Ilot Plat s piknikem v Governor´s house. Vrátili jsme se později odpoledne z "mokrého"  výletu, protože na lodi při rychlé jízdě hodně stříká voda.

Odpoledne jsme se přesunuli do hotelu Dinarobin 5*. Večer pro nás byla připravena zábava v podobě nočního golfu. Byli jsme rozděleni do několika týmů a hráli s osvětlenými míčky. Pro někoho to byla vůbec první zkušenost s golfem.

V sobotu ráno po snídani jsme odjeli na výlet do Rhumerie Chamarel na ochutnávku rumů a do zábavného koutku "Curious corner". Na oběd byl připraven piknikový oběd na pláži v Paradisu 5* a večeře byla organizována ve vile v Dinarobinu. Zde jsme se všichni rozloučili s pobytem, protože ráno již byly individuální odjezdy.

Ráno se nikomu nechtělo odjíždět, ale mě ještě čekala rodinná dovolená v Paradisu a následně v resortu Shandrani 5*, abych se mohla v klidu s Mauritiem rozloučit a těšit se zase na příští návštěvu.