V prosinci jsem se vydala na pracovní cestu na překrásný, květinami a zelení posetý ostrov Maurícius. Jednalo se o mou první pracovní cestu pro cestovní kancelář Deluxea, tudíž jsem byla plná očekávání, jak tyto cesty probíhají. Na mé cestě mne doprovázela kamarádka Veronika, pro kterou byl ostrov Mauríciius také dosud nenavštívený.

Shandrani

Na ostrov jsme přiletěly v 10 hodin dopoledne a naše cesty vedly rovnou do 5ti hvězdičkového hotelu Shandrani, který je umístěn v zátoce Blue Bay Marine Park. Zde nás uvítal příjemný personál welcome drinkem a během pár minut jsme se po dlouhé cestě mohly konečně ubytovat v jednom z krásných pokojů, který tento hotel nabízí. I přes veškerou únavu jsme na nic nečekaly a hned po ubytování se vydaly prozkoumat místní pláž a další aktivity. Bílé písečné pláže jsou tu celkem tři, s možností využití široké škály vodních sportů. Večeři jsme měly zarezervovanou v thajské restauraci, jedné z pěti vynikajících restaurací hotelu.

Lux Belle MareConstance Belle Mare PlageOne and Only St.GeranPrince MauriceCannonier

Následující den naše první zastávka proběhla v nově zrekonstruovaném hotelu Lux Belle Mare, který se nachází na východním pobřeží ostrova. Hotel vyniká moderním interiérem a příjemnou uklidňující atmosférou. Rekonstrukce proběhla nejen z důvodu modernizace apartmánů, vilek a restaurací, ale i z důvodu širší nabídky nadstandartních služeb. Navštívily jsme například vlastní pražírnu kávy, kde jsme měly možnost vyzkoušet různé druhy kávy z celého světa. Pro milovníky čaje je zde vybudován Tea house, opět s širokou možností ochutnávek.

Po návštěvě jsme s naším řidičem pokračovaly do hotelu Constance Belle Mare Plage, který nabízí jednu z nejkrásnějších pláží na ostrově. Zde si přijdou na své milovníci golfu, jelikož hotel disponuje vlastním golfovým hřištěm.

Další navštívený hotel St.Geran se nachází jen o pár metrů dál. Zde jsme ochutnaly specialitu italského kuchaře, který nás opravdu nezklamal. Po obědě následovala prohlídka hotelu, na kterém mě zaujal nenápadný, ale přitom krásný interiér pokojů. Pláž je dostatečně dlouhá, aby si tu každý našel své místečko k odpočinku.

Následoval hotel Prince Maurice, klidný hotel pro zamilované, ale i rodiny s dětmi, které chtějí uniknout do maximální oázy klidu. Pro ty, kterým nevadí, že nejsou ubytovaní s výhledem na moře, je zde také varianta vilek stojících na kůlech s výhledem na místní zátoku. Večer si zde můžete zpříjemnit v jedné ze tří restaurací , anebo si poslechnout místní hudbu ve stylovém baru.

Poslední návštěvou jsme zavítaly do hotelu Cannonier, kde jsme se také ubytovaly a těšily se na dvě noci, které jsme zde mohly strávit. Jakmile jsme se ubytovaly, rovnou jsme zamířily na prohlídku několika pokojů, kterou jsme završily vynikající večeří formou bufetu. Hotel je velice oblíben zamilovanými páry, které sem přijíždí zpečetit svou lásku svatbou. Velkými příznivci jsou také rodiny s dětmi.

Následující den jsme si užívaly sluníčka na jedné z místních pláží, půjčily si šlapadlo, ze kterého byly pohledy na ostrov ještě zajímavější.

Zilwa AttitudeTrou aux BichesWestinVictoria

Po volném dni, nabyté energií, jsme mohly pokračovat dál. Naše první kroky směřovaly do hotelu Zilwa, kde jsme zároveň měly možnost posnídat. Hotel je nový, pokoje zařízené v typickém mauricijském stylu, odkud je možné se kochat výhledy jak na pláž, tak na přilehlé ostrůvky. Na tyto ostrůvky se lze dopravit za účelem uspořádání svatby či pro relaxaci v podobě masáží.

Následoval hotel Trou aux Biches, který může využít obrovské výhody a tou je pláž. Bílá, dlouhá, písčitá pláž s tyrkysově modrou barvou moře je jedna z největších lákadel. Hotel je velmi členitý a každý si zde může přijít na své.

Odpoledne jsme začaly návštěvou hotelu Westin. Hotel se nachází v klidném místě s výhledem na záliv Turtle Bay. Resort s nabídkou několika barů a restaurací, který v noci ožívá a každý si zde může vybrat svůj styl zábavy.

Dlouhý den jsme zakončily v hotelu Victoria, který se nachází na severozápadním pobřeží Maurícia mezi zálivem Grand Bay a hlavním městem Port Louis. Resort je oblíben rodinami s dětmi, nabízí prostorné pokoje s výhledem na moře a velmi pestrou nabídkou aktivit. Odtud jsme druhý den podnikly výlet do botanické zahrady Pamplemousses, jedna z oblíbených turistických atrakcí, kde jsme se setkaly s nespočetným množstvím různých druhů rostlin, mimo jiné i obrovské vodní lekníny pocházející z Amazonie. Dále jsme místním autobusem pokračovaly do hlavního města Port Louis, kde jsme nakoupily suvenýry na místním tržišti a příjemnou procházkou došly do přístavu. Čas neuvěřitelně utíkal a příjemný den byl za námi.

HiltonMaradivaParadis, DinarobinSt.Regis, Lux le Morne

Brzy ráno jsme se po snídani vypravily z Victorie do hotelu Hilton. Hotel nabízí prvotřídní servis, pokoje vybavené mauricijským designem. Velkou výhodou je poloha u vesničky Flic en Flac, která umožňuje hostům hotelu navštívit místní restaurace, kavárny či dlouhou písečnou pláž se stejným názvem. Na oběd jsme dojely jen o pár metrů dál do hotelu St.Regis. První, čeho si nešlo nevšimnout, byl interiér lobby v koloniálním stylu, který zvolna navazoval na interiér apartmánů. Hotel disponuje službami nejvyšší kvality nejen co se týče vybavenosti pokojů, ale zároveň prvotřídní kvalitou gastronomie.

Další zastávkou byl hotel Maradiva. Nadchne především příznivce soukromí a klidu. K relaxaci je zde možné využít místní Spa- jako jeden z mála hotelů nabízí indickou terapii.

Hotely Dinarobin a Paradis navzájem spolupracují, proto mohou klienti využívat restaurace, služby a pláže obou hotelů. Hotel Dinarobin nabízí klidné zázemí, naopak hotel Paradis upřednostňují především rodiny s dětmi.

Poslední dvě noci jsme strávily v hotelu Lux le Morne. Překrásný stylový resort s kouzelnou pláží a nádherným výhledem na horu Le Morne patřící mezi světové památky Unesco. Hotel je oblíben konáním svatebních obřadů, které v této lokalitě zanechají nevšední zážitky. Klienti se mohou ubytovat v několika různých pavilonech, které nabízí výhled na oceán. Gastronomické zážitky naleznete ve kterékoliv ze čtyř restaurací. Pro večerní zábavu je možné zvolit i živou hudbu v blízkosti hotelových barů.

Pracovní cesta byla pro nás jednou velkou zajímavou zkušeností, plnou zážitků a vzpomínek.