Ve dnech 9.-20.11. jsme s mým manželem vyrazili na svatební cestu na Mauricius, kterou jsme následně zakončili ještě dvěma dny v Dubaji.

Letenky jsme zakoupili přes společnost Emirates/Air Mauritius, jelikož lety na sebe hezky navazují. Odlétali jsme ve čtvrtek odpoledne a na Mauricius jsme dorazili v pátek ráno. Po vyzvednutí kufrů jsme se na letišti sešli s delegátem naší partnerské společnosti Mautourco, a zároveň mým bývalým kolegou z ČSA, Michalem, který nám dal cenné rady a tipy, kam na ostrově na výlety. Poté jsme si vyzvedli půjčené auto, které jsme měli vyřízené na celý týden a vyrazili jsme do prvního hotelu naší cesty, což byl Ambre.

V Ambre jsme zůstávali jen jednu noc, jelikož poté jsme chtěli objevovat spíše západ ostrova. Po příjezdu nám v Ambre nabídli osvěžující welcome drink a po pár desítkách minut jsme dostali náš pokoj s výhledem na moře. Všechny pokoje v Ambre jsou po rekonstrukci, proto jsem byla velmi zvědavá na jejich vzhled. Kromě nové sedačky a textilních doplňků jsou pokoje také nově vymalované a mají nové osvětlení, díky němuž je pokoj útulnější. Po ubytování jsme se šli projít po pláži a skončili jsme u bazénu, kde bylo na můj vkus opravdu hodně lidí. Hotel pro nás připravil honeymoon večeři na pláži, kde jsme si pochutnali na 4chodovém menu plném ryb a mořských plodů, završeným výborným dezertem. Druhý den ráno jsme se vydali ještě na párovou masáž, která byla relaxační a uvolňující. Poté jsme se v hotelu rozloučili, odevzdali jsme pokoj a vyrazili naším autem na jihozápad ostrova k hoře Le Morne, kde nás čekal 3-denní pobyt v hotelu Dinarobin Beachcomber.

Do hotelu jsme přijeli okolo 14.hodiny, takže akorát na check-in. Pro pobyt jsme vybrali základní kategorii pokoje Junior Suite v přízemí s terasou. Pokoje mají sice starší interiér, nicméně na kráse jim to neubírá. Zamilovala jsem se také do velmi prostorné koupelny, která je spojena se šatnou. Po ubytování jsme vyrazili do části pro dospělé, zvané ZEN, kde je nejkrásnější výhled na horu Le Morne. Objednali jsme si pár koktejlů a vychutnali si krásný západ slunce. Na večeři jsme pak zamířili do bufetové restaurace v Dinarobinu, která má opravdu pestrý výběr pokrmů. Návštěva této restaurace je bez rezervace.

Měli jsme velké štěstí, že zrovna při našem pobytu v Dinarobinu bylo opravdu krásné slunečné počasí bez jediného mráčku, a tak jsme další den vyrazili na výlet do oblasti Chamarel, nedaleko národního parku Black River. Viděli jsme vodopád i ikonickou sedmibarevnou půdu. Plánovali jsme stihnout také návštěvu rumerie Chamarel, ale ta měla bohužel v neděli zavřeno. Na oběd jsme vyrazili do panoramatické restaurace Le Chamarel s nádherným výhledem. Dali jsme si jejich degustační menu a opravdu jsme si pochutnali. Odpoledne jsme pak strávili na pláži u hotelu Paradis Beachcomber, který sousedí právě s Dinarobinem a hosté obou hotelů mohou využívat pláže i restaurace obou hotelů. U Paradisu mi pláž přišla ještě o něco hezčí. Večer jsme vyrazili do bufetové restaurace v Paradisu, kde je výběr hodně podobně pestý, jako v Dinarobinu. Na své si tam přijde určitě každý a to i pokud máte jakékoliv dietní omezení. Do této restaurace je již nutná rezervace, která se provádí u recepce každého z hotelů.

I následující den nám počasí přálo, a tak jsme zůstali celý den na pláži. Večer jsme měli rezervovanou naši poslední návštěvu restaurace a tentokrát jsme vybrali Blue Marlin v Paradisu. Mezi Dinarobinem a Paradisem jezdí zdarma kyvadlová doprava, proto stačí vyjít z pokoje a počkat, až vás projíždějící buggy nabere.

Na snídaně jsme chodili vždy do bufetové restaurace v Dinarobinu a jinak tomu nebylo ani v den našeho check-outu. Poté jsme se zabalili a vyrazili jsme na oběd do sousedního hotelu pod Le Morne, kterým je JW Marriott, kam jsme byli pozvaní. V restauraci The Boathouse Grill & Bar, která je otevřená i na a la carte obědy, jsme si objednali talíř mořských plodů pro 2 osoby, který byl naprosto skvělý a plný čerstvých surovin. Ani dezert nás nezklamal a odcházeli jsme najezení opravdu dosyta. V JW Marriott jsme chtěli zůstat ještě odpoledne na pláži, ale zatáhlo se a začalo hodně pršet, proto jsme po obědě vyrazili rovnou do posledního hotelu naší svatební cesty na Mauriciu, kterým byl Le Meridien.

Tam jsme dorazili v odpoledních hodinách. Po zaparkování se nás již ujal náš velmi ochotný butler, který nám byl poté k dispozici po celou dobu našeho pobytu. V hotelu jsme měli zarezervovanou kategorii pokoje Plunge Pool Hideaway v části Nirvana, která je pouze pro dospělé. V rámci naší svatební cesty jsme od hotelu dostali hned několik benefitů, na které mají nárok všichni hosté, kteří jsou ubytovaní v části Nirvana. Mezi tyto benefity patří láhev šumivého vína s košíkem čerstvého ovoce přímo na pokoji, dále koktejly a kanapky zdarma při západu slunce, bezplatný servis nealkoholických nápojů v prostoru bazénu Nirvana a na pláži, snídaně do pokoje, květinová výzdoba na posteli, či zdarma dřívější check-in a pozdní check-out.

Pokoje v Le Meridien jsou nádherné a nově zrekonstruované. Jejich dominantou je krásná prosklená koupelna s designem mapy světa. První večer jsme vyrazili do bufetové restaurace Nomad, kde se konal zrovna mauricijský večer a kromě tradičních pokrmů jsme ochutnali také mořské plody nebo indické speciality. Výběr byl opravdu velký.

Následující den jsme navštívili na snídani restauraci Paparazzi, která je právě na snídaně otevřena pouze hostům části Nirvana. Kromě malého bufetu jsme vybírali z předem sestaveného menu, kde figurovaly sladké i slané snídaně, ze kterých by si určitě vybral každý. Poté jsme celý den strávili u bazénu a u noře, nicméně bylo zataženo a na koupání to bohužel úplně nebylo. Sem tam i zapršelo.

Deštivé dny, které jsme v Le Meridien bohužel měli, jsme strávili proto převážně na pokoji u našeho bazénu, který se nacházel pod střechou, kam nepršelo. Jeden den jsme se dokonce vydali do hlavního města Port Louis prozkoumat místní tržiště a centrum města, kde jsme narazili například na krásný park Les Jardins de la Compagnie plný fíkovníků bengálských. Nakoupili jsme nějaké suvenýry a spěchali na naši poslední večeři zpět do hotelu. Tu jsme měli znovu v restauraci Paparazzi, která se na večeře mění na italskou. Pizzy, těstoviny, saláty a italské dezerty jako tiramisu nebo panna cotta proto zaručeně najdete na jejich jídelním menu. Všechny chody byly skvělé a velmi hezky vypadaly.

Poslední den na Mauriciu jsme se jen přesunuli zpět na letiště, odkud jsme odlétali již okolo 16.hodiny letem s Emirates do Dubaje. V Dubaji jsme měli naplánované poslední 3 noci naší svatební cesty. Bydleli jsme v hotelu TRYP by Wyndham, který se nachází v blízkosti metra, kterým se poté dá dojet téměř kamkoliv v Dubaji. Navštívili jsme 2 vyhlídky – ráno The View at The Palm a v noci Burj Khalifu (vždy jsem na této vyhlídce byla jen přes den, proto to pro mě byl nový zážitek). Dále jsme byli u Dubai Frame, u Muzea budoucnosti a ve staré části Dubaje.

Nechali jsme si v Dubaji celý poslední den volný a vyrazili jsme do plážového klubu White Beach u Atlantis The Palm, kde jsme si koupili lehátka na celý den. V plážovém klubu jsme byli až do západu slunce a potom jsme vyrazili do hotelu balit. Následující den ráno jsme museli vstávat hodně brzy, jelikož náš let byl už v 9:05 a zpět v Praze jsme přistáli okolo 13.hodiny.

Naši svatební cestu bych zhodnotila velmi kladně a určitě na to budeme rádi dlouho vzpomínat!

We traveled the world. We will give you our personal advice.