Moje služební cesta začala 30. 11. 2021. Před cestou jsem byla povinna podstoupit PCR test, který nesměl být starší než 72 hodin a také vyplnit all-in formulář na Mauricius (https://safemauritius.govmu.org/ ). Potom už mi nic nebránilo odletět.
Letěla jsem s Emirates v economy třídě. Let Praha – Dubai byl poloprázdný, Dubai – Mauricius byl vyprodaný do posledního sedadla. Na palubě všech letů jsem dostala deku, sluchátka, roušku a dezinfekční gel na ruce. Roušku jsem si mohla sundat pouze při jídle / pití.
Na letišti na Mauriciu mě již vítal řidič z Emotions, který mě rovnou odvezl na první prohlídku hotelu PRESKIL BEACH RESORT MAURITIUS **** . Hotel je opravdu kousek od letiště a nabízí romantické, klidné útočiště jak pro páry, tak pro rodiny s dětmi.
Z Preskilu jsem už jela do hotelu C MAURITIUS *****  , ve kterém jsem strávila první noc. C Mauritius je za mě nový, živější, menší hotel vhodný pro všechny věkové kategorie.
Uchvátí Vás hned vstup do hotelu, ze kterého vidíte na ifinite pool i na moře. V hotelu jsem navštívila i SPA, které za mě bylo jedním z nejlepších na Mauriciu, a po dlouhém letu mě masáž příjemně uvolnila.

Následující den jsem měla nabitý. Čekala mě visita našich oblíbených hotelů Tropical Attitude, Friday Attitude, Ambre Hotel a Veranda Palmar. Obědvala jsem v hotelu CONSTANCE BELLE MARE PLAGE RESORT *****, kde jsem byla pozvána i do vinotéky a na bar, kde jsem mohla vyzkoušet rum a pivo vytvořené přímo pro Constance.

Druhý den jsem spala v hotelu SUNRISE ATTITUDE ****, který si mě získal. Hotel má sice pláž přes silnici, nicméně to ničemu nevadí. Pláž, západy a východy slunce jsou zde tak dechberoucí, že tenhle malý detail hotelu hned odpustíte. Snídani jsem si užila za zpěvu ptáků, hotel se celkově snaží chovat ekologicky ve všech směrech a nabízí splynutí s přírodou i místní kulturou. Ráno jsem měla visitu v hotelu LE SAKOA ***. Jedná se o malinký, butikový hotel, který mě velmi překvapil. Pokud hledáte ubytování v soukromí, klidu a nejste pro velké areály, Le Sakoa pro Vás může být ideální. Z Le Sakoa jsem pokračovala do TROU AUX BICHES BEACHCOMBER GOLF RESORT & SPA *****  a poté ubytování v LAGOON ATTITUDE ****. Lagoon Attitude mě velmi mile překvapil především jeho nejnovější část, ve které najdete všechny krásné nové suites. Dané místo je za mě i ideální na svatbu, v den, kdy jsem zde byla ubytovaná jsem dokonce viděla jednu českou svatbu naživo.

Sunrise Attitude - pláž

Sunrise Attitude  ****

Sunrise Attitude **** má za mě jednu
z nejkrásnějších pláží. Sice je přes silnici, ale vyplatí se to. Pláž je široká a nekonečně dlouhá.

Lagoon Attitude - místo na svatby

Lagoon Attitude ****

Lagoon Attitude **** nabízí mnoho možností.Já si užívala ráno na místě,kde se běžně konají svatby a které nabízí dechberoucí výhledy.

Sunrise Attitude - swim-up room

Sunrise Attitude ****

V Sunrise Attitude **** můžete třeba jako já využít swim-up pokoj, kdy téměř z postele skočíte do bazénu, nebo si můžete užívat soukromí na terase.

Lagoon Attitude - couple seafront

Lagoon Atittude ****

V Lagoon Attitude **** jsou všechny pokoje velmi prostorné, světlé a hned Vás naladí na atmosféru dovolené u moře.

Následující den jsem navštívila hotely ze sítě Veranda a ve VERANDA POINTE AUX BICHES ****  byla i ubytovaná. Hotely ze sítě Veranda jsou specifické svým klidem. Přiblížila bych je více lázním. Velmi si zakládají na spa procedurách, klidu, tichu a slibují, že si u nich opravdu odpočinete. Já sama jsem vyzkoušela jejich speciální lázně Seven Colours Spa, kde jsem si nechala udělat čakra test a poté také masáž dle vybrané čakry. Poté jsem měla výbornou večeři na pláži, zakončenou vystoupením tradičních sega tanců. Ráno jsem se probudila jak znovuzrozená.
Bohužel ráno jsem zase musela jet o dům dál a tentokrát více na jih. Již z auta jsem byla fascinována nádhernou přírodou a horami kolem mě.
Ubytování tentokrát v hotelu SUGAR BEACH RESORT & SPA *****, který stejně jako jeho sesterský LA PIROGUE RESORT & SPA **** má jednu z nejkrásnějších pláží na Mauriciu. Takže jsem na ni seděla až do tmy.
Předposlední den jsem strávila v hotelu JW MARRIOTT MAURITIUS RESORT *****, který si možná většina z Vás pamatuje jako St.Regis. Hotel je opravdu pohádkový. Nejnižší třídou pokoje jsou prostorné junior suite s vysokými stropy a prostornou koupelnou, ve které najdete sprchu i vanu. Navíc v ceně ubytování je i komorník, který Vám s úsměvem na tváři donese ranní kávu na pokoj, nebo Vám třeba zabalí / vybalí zavazadla.
Pláž je zde nekonečně dlouhá a nabízí možnosti jak pro plavání, tak pro šnorchlování a v části blíže u hlavní budovy se můžete kochat výhledem na Le Morne.
Bohužel i v tomhle hotelu jsem strávila pouze jednu noc a následující den mě již čekali v hotelech PARADIS BEACHCOMBER GOLF RESORT & SPA *****  a DINAROBIN BEACHCOMBER GOLF RESORT & SPA ***** Dinarobin je opravdu unikát. Není hotel s lepším výhledem na Le Morne. Hotel je velmi oblíbený i pro svatby, právě pro své dechberoucí výhledy.

JW Marriott *****

Na pláží hotelu JW Vás nikdy nenechají bez pití. Jen co na pláž příjdete, hned se Vás ujme personál a udělá pro Vás první, poslední.

JW  Marriott  *****

JW Marriott nabízí za mě jednu z nejkrásnějších pláží na Mauriciu. Z jedné částí pláže máte i výhled na horu Le Morne. Písek je zde hrubší, ale nenechala jsem se odradit a užila si procházku po pláži.

Sugar Beach Resort*****

Oblast Le Morne mě naprosto uchvátila pro své výhledy a i pro své nekonečně dlouhé pláže. Nedokázala jsem z pláže odejít a opravdu tam seděla až do tmy.

Sugar Beach Resort *****

V resortu Sugar Beach jsem měla pokoj Premium Beach Front, takže doslova pár kroků na pláž. Pokoj byl velmi prostorný, v koupelně měl dvě zrcadla a sprchu i vanu.

Poslední noc jsem strávila v hotelu HERITAGE AWALI *****. Heritage je v podstatě malou vesničkou. V jednom areálu najdete jak hotel Heritage Awali, tak hotel HERITAGE LE TELFAIR GOLF & SPA RESORT *****  tak HERITAGE THE VILLAS ***** . Pří příjezdu mě hotel přivítal tradičním bubnováním a poté mě zavedli na pokoj. Bylo vidět, že hotel žije a je vhodný pro všechny věkové generace. Na večeři jsem byla pozvána do restaurace Infinity Blue, kde nebyl jediný stůl volný a atmosféra byla velmi uvolněná a živá. Ráno mě čekala visita hotelu, neminula mě ani návštěva golfového hřiště, kterou jsem si velmi užila. Oběd jsme měli v Le Palmier, kde jsem ochutnala i místní specialitu salát z palmy.
Poté jsem se už stihla jen tak tak sbalit a připravit na odlet, který jsem měla opět s Emirates ve 23:00. Pro návrat zpět do ČR jsem potřebovala jen vyplnit vstupní formulář, takže hned po návratu jsem se mohla opět vrátit zpět do práce.

We traveled the world. We will give you our personal advice.