Výhody DELUXEA a.s. oproti menším cestovním kancelářím

Jako zakladatel a majoritní vlastník cestovní kanceláře DELUXEA a.s. bych rád dal Vám klientům, kteří zvažujete výběr zájezdu v naší cestovní kanceláři a srovnáváte nás s konkurencí, pár tipů. Po několika letech práce průvodce jsem si založil v roce 1995 cestovní kancelář a začal jsem připravovat zájezdy na klíč pro náročné klienty. Postupně jsem kolem sebe vybudoval team lidí, kteří dnes komunikují se zákazníky i obchodními partnery po celém světě. Již několik let jsme na českém trhu vysoce úspěšní. Velká většina klientů se vrací ze své dovolené velmi spokojená. Naši zaměstnanci létají po světě na studijní cesty, kdy spolu se svým partnerem testují hotely a služby. Většina z nich navštívila hodně míst na světě, mohou snadno srovnat a poradit to nejlepší pro Vás. Vy jako zákazníci tohle těžko poznáte. Dovolím si Vám dát pár tipů, jak odlišit naši nabídku od jiných cestovních kanceláří:

  1. Podívejte se na rok založení společnosti přímo na Justice.cz - náš je 1995.

  2. Zjistěte si, do kterých měst můžete přijít do kamenné kanceláře poradit se s odborníky. U nás je to Praha, Brno, Bratislava. My jsme v centrech měst. Část konkurence prodává doma z obýváku nebo za nimi musíte na vesnici za Prahou či do kavárny.

  3. Podívejte se na počet specialistů na exotiku v naší cestovní kanceláři. Nás je v přípravě a prodeji zájezdů 14. Na své cestě můžete mít jakýkoliv problém (zdravotní, nepřízeň počasí atd.) a můžete potřebovat naléhavou pomoc. Jsme pro Vás k dispozici i o víkendech a v pracovní dny má vždy někdo službu od 8 do 22 hodin. Pokud malou cestovku tvoří manželé nebo pár zaměstnanců, tak počítejte s tím, že oni budou mít za rok 4 týdny dovolené a ještě pár týdnů studijní cesty na druhé straně světa. A odtud se těžko rychle pomáhá.

  4. Ověřte si pojištění cestovní kanceláře proti úpadku. Ze zákona je povinné. Mnohé cestovky nesdělují výšku své pojistky. My se jí rádi pochlubíme. Limit pojistného plnění má DELUXEA nastavený na  47 700 000 Kč v ČR a 475 000 EUR v SR.

  5. Zeptejte se v cestovce, zda mají uzavřenou Pojistku obecné odpovědnosti za škodu pořadatele zájezdů. Toto pojištění kryje škody na zdraví a věcech vzniklé při čerpání objednaných služeb (např. dopravní nehodou při transferu do hotelu atd.). Naše pojistka má limit u škod na zdraví 15 milionů a u škod na majetku 1 milion Kč za každou pojistnou událost. Malé cestovky šetří a tuto pojistku si neuzavírají.

  6. Srovnejte si tištěný propagační materiál. I v době internetu je výhodné sednout si do křesla a prohlížet si katalogy. My máme tyto katalogy: Maledivy, Mauricius, Seychely, Polynésie a Jihovýchodní Asie. A navíc originální vázanou luxusní knihu těch nejlepších hotelů na světě. Naše konkurence má vizitku a letáčky, někdy zapůjčuje originální brožury hotelů.

  7. Zjistěte si, kolik toho specialista na prodej zájezdů procestoval. Většina klientů potřebuje poradit a ptá se nás na to, co není v katalogu napsáno. Prodejce zájezdů, se kterým jste v kontaktu u nás v CK, hotely navštívil. Proto nemáme problém odpovědět na většinu otázek. Konkurence funguje tak, že má Produkt manažera, který létá po hotelech a připraví obecnou nabídku. Osoba, u které objednáváte zájezd, skoro nikde nebyla a dokáže Vám akorát přečíst text z katalogu.

  8. Vytvoření našeho nového webu stálo 9 měsíců práce pro všechny zaměstnance (zhruba 20 osob), odborné poradce z IT, advokacie a sociologie. Vymysleli a spojili jsme mnoho nápadů. Nastavili jsme laťku. Stála zhruba 1 milion korun. Bohužel nemůžeme zabránit neúspěšné konkurenci v opisování a kopírování našich nápadů.

  9. Do velké většiny hotelů na Maledivách, Mauríciu a Seychelách posíláme nejvíc klientů z ČR a SR. Hotely si těchto výsledků váží a nabízí nám to nejpodstatnější : lepší ceny pro naše klienty. Pokud do hotelu uděláme 50 zakázek ročně a konkurence 5 (nebo 1), je to zcela logické. Pár krát do roka se stane, že klient onemocní těsně před odjezdem. V tu chvíli je storno vysoké, často 100%. Mnoho z našich prioritních hotelů v takovém případě storno účtuje nižší nebo žádné, pokud hotel navštívíte v náhradním termínu. Je to vděčnost k našim výsledkům. Zkuste si zavolat třeba na Booking.com, jak by reagovali oni.

  10. Jako první cestovní kancelář v ČR jsme uspořádali právně platnou svatbu na Mauríciu v roce 1999 a v posledních letech pořádáme více jak 100 právně platných svateb v zahraničí. Komunikujeme opakovaně se svatebními koordinátorkami v hotelech, které znají specifické požadavky našich klientů. Ukážeme Vám stovky fotek našich klientů, zatímco konkurence ukazuje propagační ilustrační fotky. A 3 naše zaměstnankyně absolvovaly svoji vlastní svatbu na pláži!

  11. S každým naším zájezdem se pojí letenky daleko do světa. Můžete mít potřebu vrátit se dříve, třeba kvůli rodině doma, zdraví nebo businessu. V letenkách se nedají dělat zázraky, jejich podmínky jsou striktní a místa omezená. Důležitá je včasnost rady. DELUXEA má vlastní IATA agenturu a specialistky letenkářky, které udělají v nouzi maximum a většinou reagují brzo. Mnohá konkurence se spoléhá na dodavatelské společnosti letenek, které pracují po-pá 9-17.

  12. Obchodní ředitelka DELUXEA a.s. Petra Melková pracuje pro firmu od roku 2000. Má unikátně zcestovaný svět a setkala se s různými problémy, které na cestách mohou klientům vzniknout třeba i chybou našich zaměstnanců. Pokud nejste spokojeni, obraťte se na ni na čísle +420 724 065 777. A zjistěte si, kde lidé od naší konkurence dělali v roce 2000 a jestli v té době třeba ještě nebyli na základní škole. Tu stejnou pozici zaujímá na Slovensku paní Zuzana Zjavková, která u nás pracuje od roku 2004 a najdete ji na čísle +421 915 647 333.

  13. Jsme česká a slovenská společnost. Roční obrat naší společnosti činí více jak 100.000.000 Kč. Zájezdy pro naše klienty objednáváme v cílové destinaci Vaší cesty. Nenakupujeme u německých cestovních kanceláří. Naši klienti nelétají ve skupině tvořené z velké většiny Němci a Rakušany, jak to dělá část konkurence. Každého z Vás si vážíme stejně. Srovnejte si to s tím, že dvě české dvojice letí společně s 15 německými. I v dobrém hotelu je rozdíl mezi pokoji. Kdo myslíte, že od německého průvodce dostane ty horší? Přečtěte si: Proč necestovat s rakouskými CK

  14. V nejžádanějších destinacích Maurícius a Maledivy máme česky mluvící delegáty. Máme výhradní či přednostní právo na jejich využití pro naše klienty. S delegátem to je prosté, upřednostní ty od cestovky, která mu pošle 1000 lidí za rok, než od té, která mu pošle 10 klientů.

  15. Naše ceny mohou být o něco vyšší než u konkurence. Nechceme být nejlevnější, protože Vám poskytneme vyšší servis. Ceny ale pečlivě srovnáváme a případný rozdíl by neměl být zásadní. Pokud snad někde uvidíte nějakou chybu, kontaktujte prosím paní Petru Melkovou nebo Zuzanu Zjavkovou.

  16. Nejde nám o prodej jednoho zájezdu. Zakládáme si na tom, aby se k nám klienti vraceli a doporučovali nás svým přátelům. Máme zkušenosti se zájezdy pro nejnáročnější klienty, ale i s těmi, kteří hledají exotiku za přijatelnou cenu.

Destinace jsme procestovali. Poskytneme vám osobní rady.