Garance Garance nejlepší ceny

Garance nejlepší ceny

U zájezdu na Maledivy, Maurícius a Seychely Vám garantujeme tu nejlepší možnou cenu platnou v okamžiku rezervace. Pokud stejnou nabídku najdete na jiné webové stránce nebo ji obdržíte od jiné cestovní kanceláře levněji, ihned nás kontaktujte. Pro mnoho hotelů máme právo kontrolovat ceny a podmínky nabízené agenturami na území ČR a SR. Poskytneme Vám rezervaci za cenu, kterou jste našli jinde. 

Stačí, aby byly splněny tyto podmínky:

1) Spojíte se s námi okamžitě po uskutečnění rezervace a poskytnete nám informace o „druhé nabídce“, tj. nabídku samotnou nebo odkaz na nabídku na webu a její přesnou cenu.

2) „Druhá nabídka“ je aktuálně rezervovatelná on-line,  je k dispozici i v čase naší kontroly, cena v ní uvedená musí být konečná a nabízené letenky i ubytování musí být prokazatelně dostupné.

3) „Druhá nabídka“ zahrnuje identické podmínky s těmi, pro které máte kalkulované od naší cestovní kanceláře a musí se jednat o:

  • stejný hotel,
  • stejný typ pokoje, apartmánu, vily apod.,
  • stejný termín,
  • stejné podmínky jako stravu, zrušení rezervace apod.
  • stejná letecká společnost a stejné podmínky tarifu

4) Druhá nabídka nám musí být předložena ve formátu, kde není možné přepisovat ceny (např. PDF nabídky konkurenční CK)

5) Vzhledem k tomu, že většina letů do exotických destinací je přes noc, CK Deluxea pro přehlednost vždy ve svých nabídkách uvádí přesný počet nocí v hotelu. Z konkurenční nabídky tedy musí být patrné, že se jedná o stejný počet nocí v hotelu.

6) Podmínky Vaší rezervace u naší cestovní kanceláře stále povolují bezplatné zrušení rezervace a její úpravy.

7) Vyhrazujeme si právo pro dorovnání konkurenční nabídky vyžádat s klientem osobní schůzku v prostorách CK Deluxea.

Nejlepší možnou cenu nemůžeme garantovat, pokud:

1) Nabízené ubytování či letenky již nejsou dostupné.

2) Webová stránka, na které jste našli levnější nabídku, neukazuje, o jaký typ pokoje nebo apartmánu jde, dokud neprovedete jeho rezervaci.

3) Máte nárok na:

  • speciální nebo členské ceny, nebo
  • ceny pro opakované zákazníky, nebo
  • věrnostní body, nebo
  • účast v programu odměn či na speciální akce poskytovatele letecké dopravy nebo ubytování.

4) Kontaktujete nás až po podepsání cestovní smlouvy nebo uhrazení zálohy resp. celé ceny pobytu.

5) Pokud by dorovnání ceny znamenalo porušení smluvních podmínek mezi Deluxea a dodavatelem.

I pokud nemůžeme snížit cenu z důvodu nedodržení některé z výše uvedených podmínek, Vaše rezervace zůstává i nadále platná, a stejné zůstávají i podmínky jejího zrušení.

 

 

Destinace jsme procestovali. Poskytneme vám osobní rady.