Poslední květnový den jsme se s mojí kolegyní Pavlínou vydaly do ráje na Zemi – na Maledivy. Naše cesta začala v Praze, odkud jsme ve čtyři hodiny odpoledne odlétaly s leteckou společností Emirates letem EK 140 směr Dubaj. V Dubaji na letišti jsme měly 3 hodiny na přestup, který jsme strávily návštěvou obchodů a kavárny. Poté jsme pokračovaly 4 hodinovým letem do hlavního města Malediv Male. Přistály jsme o půl deváté ráno místního času.

Constance Moofushi 5*

Naší první zastávkou byl resort Constance Moofushi na Ari Atolu. Na letišti v příletové hale nás již čekal zástupce hotelového řetězce Constance, který nás doprovodil k autobusu, převážejícímu hosty hotelu na terminál, ze kterého odlétají hydroplány. Cesta autobusem trvala asi 10 minut. Pohodlně jsme se usadily v salónku řetězce Constance a vyčkaly odletu hydroplánu. Let z Male trval jen 30 minut a po něm jsme se ocitly na nádherném tropickém ostrůvku s bujnou vegetací a bílými plážemi. Hned po příletu jsme byly přivítány manažerkou resortu Sylvabelle. V lobby na nás čekal nealkoholický osvěžující drink na uvítanou. Sylvabelle nás poté doprovodila do našich nadvodních vil, kde jsme byly ubytovány. Později jsme si prohlédly v jejím doprovodu celý ostrov, kde jsme strávily dvě noci. První večer jsme byly pozvány na večeři do restaurace Manta a druhý večer pro nás byla přichystána úžasná večeře na pláži s a la carte menu. Manažerka resortu pro nás připravila úžasný program. Čekal nás výlet tradiční lodí dhoni na jedno z nejkrásnějších míst na šnorchlování na Maledivách. Profesionální potapěči se nám po celou dobu věnovali a ukázali nám krásy podvodního světa včetně obřích želv a útesového žraloka.

Constance Halaveli 5*

Následující den dopoledne nás přepravil luxusní rychlý motorový člun na sesterský resort Constance Halaveli, vzdálený asi 30 minut jízdy z Moofushi. Manažerka Takako nás již očekávala na molu se svými zaměstnanci. Po obě noci, které jsme na ostrově strávily, jsme byly ubytovány v opravdu luxusních nadvodních vilách se soukromou terasou a bazénkem. V naprostém soukromí jsme si vychutnávaly lahodnou kávu a nepřestávaly žasnout nad skvostným výhledem z terasy vily. Během pobytu jsme měly možnost vyzkoušet jak hlavní restauraci Jahaz, tak také restauraci Jing, která je přímo nad vodou a její součástí je i úchvatný sklípek, ukrývající opravdové vinařské skvosty. Zavítaly jsme také do Spa Clubu Valmont, kde jsme se nechaly hýčkat zkušenými masérkami z jihovýchodní Asie během procedury Source of Bisses. Den našeho odjezdu jsme strávily příjemným lenošením na terase a v odpoledních hodinách se vydaly opět hydroplánem do Male.

Lily Beach 5*

V Male na letišti nás již očekávali zaměstnanci odbavení a pomohli nám se přemístit do dalšího hydroplánu, který s námi za pár okamžiků odletěl do resortu Lily Beach. Na ostrov jsme dorazily k večeru a po přivítání manažerkou resortu Agatou jsme se ubytovaly v plážové vile s jacuzzi. Agata se nám věnovala celý večer, během něhož jsme si pochutnaly na bohaté večeři v příjemné restauraci s písečnou podlahou. Kolem 21h se u mola koná krmení a můžete zde vidět nepřeberné množství ryb, žraloků i mant. Ráno jsme si prohlédly celý resort a poté odletěly znovu zpět do Malé.

Adaaran Meedhupparu 4*

Po příletu do Malé jsme zjistily, že do odletu dalšího hydroplánu na Meedhupparu, máme asi 6h čas. Na letišti nás vyzvedl zástupce společnosti Hewl Ondřej a další hodiny čekání jsem strávily ve velmi klimatizovaném salónku řetězce Adaaran. Na rezort jsme dorazili až k večeru. Po uvítání jsme byly ubytovány v plážových vilách, spadající do kategorie 4*. Ubytování je jednoduché, ale čisté. Na pláž je to jen pár kroků. Večeře se podává formou bufetu. V rezortu je možnost se připojit na internet pouze v lobby hotelu, když máte svůj počítač a zakoupíte si heslo. Druhý den ráno jsme si prohlédli rezort. Rezort je jakoby rozdělený na 2 části .plážové vily a nadvodní vily. Nadvodní vily mají vlastní restauraci a pláž, kam se klienti ubytovaní v plážových vilkách nedostanou. Kvalita a standardy nadvodních vil jsou vysoké. Kolem poledne jsme odletěli zpět do Malé.

Kuramathi ****

Předposledním ostrovem byl jeden z největších ostrovů a rezortů – Kuramathi. Po příletu jsme byly ubytovány v plážové vile s jacuzzi, která se nachází v rozlehlé zahradě pár metrů od moře. Odpoledne jsme absolvovaly prohlídku celého rezortu. Je zde na výběr z několika typů vil od plážových přes deluxe vily až po luxusní nadvodní vily. V rezortu je mnoho možností sportovních aktivit, velký dětský klub, potápěčské centrum a lázně. Uprostřed ostrova je ponechána původní vegetace, která se stává přírodním pralesem. Rozhodně je to ostrov, kde se klienti nudit nebudou. Večer jsme pojedli se zástupkyní hotelu a shlédli krmení žraloků a mant. Druhý den odpoledne jsme odletěli zpět do Malé.

Adaaran Vadoo *****

Po příletu do Malé již na nás čekala loď, která nás po 30 min jízdy dovezla na malinkatý ostrov Vadoo z řetězce Adaaran. Je to rezort, kde najdete jen nadvodní vily, které jsou velmi kvalitní a na terase každé z nich je soukromý bazének. Celý rezort je laděn do japonského stylu. Prohlídka rezortu byla díky velikosti ostrova velmi krátká. Uprostřed ostrova se nachází krásná zahrada a bazén. Vše se točí okolo hlavní budovy na ostrově, která je restaurací, lázněmi, ale i zázemím pro sportovní aktivity a naleznete zde i obchod se šperky. Na rezortu jsme si vychutnali několika chodovou večeři a odjeli do Malé kolem 21h. Po příjezdu na nás čekal ještě Ondřej z Hewlu, abychom se rozloučili a my odletěli zpět do Dubaje a následně do Prahy.