Leden 2017 byl pro mne měsícem, kdy se mi naskytla možnost účasti na FAM tripu na Maledivy ve spolupráci hotelového řetězce Constance a leteckou společností Fly Dubai.

Fam trip byl tedy zaměřen výhradně na návštěvě hotelů tohoto řetězce, které jsou na Maledivách dva: Constance Moofushi a Constance Halaveli, oba spadající do kategorie 5*.

Odlet byl naplánovaný z Prahy, odkud je možné se na Maledivy dostat s FlyDubai s přetupem v Dubaji a na cestě z Dubaje na Maledivy s krátkým mezipřistáním v Colombu.

Let byl plynulý a v Dubaji příjemně navazoval bez dlouhého čekání. Na mezinárodní letiště Male jsme dorazili brzy ráno a následoval ještě finální přelet místním hydroplánem do resortu. Pro zpříjemnění čekání mají hosté hotelu  dispozici Constance salónek, kde se můžete před odletem občerstvit nebo dokonce osprchovat. Po zhruba 25ti minutách letu jsme byli konečně v cíli.

Constance Moofushi:

Po příletu nás čekalo příjemné uvítání zaměstnanci hotelu společně s generálním manažerem. Obdrželi jsme užitečné informace o resortu společně s mapkou resortu, kterou již po prvním dni na ostrově můžete bez problémů odložitJ

Ubytovali jsme se v jedné z několika nadvodních vil, které jsou opravdovým zážitkem. Proto pokud budete někdy přemýšlet nad tím, zda zvolit nadvodní vilku nebo vilku plážovou, neváhejte a alespoň na pár nocí určitě vyzkoušejte. Obklopeni oceánem od rána do večera s překrásnými výhledy na východ a západ slunce jsou zde nezapomenutelné.

Ubytování trvalo zhruba 30 minut a program mohl začít.

Všichni zúčastnění jsme se potkali u oběda v restauraci Manta, což je hl. restaurace, kde se ráno odehrávají snídaně, odpoledne obědy a večer večeře formou bufetu. Výběr jídla je zde opravdu bohatý a každý si zde přijde na své.

Po obědě na nás čekal výlet za delfíny. Nalodili jsme se na místní loď a vyrazili za štěstím, které je řekněme 50%. Tentokrát jsme bohužel patřili do té druhé poloviny úspěšnosti a delfíny bohužel neviděli. Nicméně I tak Vás vyjížďka po moři uchvátíJ

Program dále pokračoval a v plánu byla prohlídka resortu a dalších kategoríí ubytování. Resort má celkem 3 restaurace, fitness centrum pro ty, co chtějí být I na dovolené v kondici, okouzlující Spa, půjčovnu vybavení pro vodní sporty a nechybí ani plážový bazén s výhledem na oceán.

Po prohlídce jsme se odebrali do svých vil a připravili se na večeři v Alizze restauraci. Restaurace funguje jako retaurace al a carte, kde si vybíráte s předpřipraveného menu, které je zde pod dohledem italského šéfkuchaře. Výběr od čerstvých ryb, masa, těstovin až po originální dezerty.Večeře všem chutnala a po vyčerpávajícím dni jsme se všichni těšili do postele.

Druhý den začal snídaní v restauraci Manta a navazovala na ni další exkurze na moři, tentokrát za šnorchlováním. Loď nás vzala na dva různé spoty, vzdálené přibližně 30 minut od resort, kde jsme měli možnost šnorchlování podél korálové stěny, kde se to barvami a podmořským světem jenom hemžilo. Při štěstí tu mimo ryby můžete potkat I rejnoky, manty nebo želvy. Na lodi jsme strávili skoro celé dopoledne a dorazili jsme zpět na resort přímo v čase oběda. Oběd jsme tentokrát vyzkoušeli v další z plážových restaurací- Totem Bar, který má v jídelníčku jednoduché menu od evropské kuchyně, tak samozřejmě nemohou chybět ani místní ryby.

Po obědě následovalo pár hodin volné zábavy, kterou každý využil po svém. Já jsem prozkoumala možnosti šnorchlování u místního příjezdového mola a musím říct, že Ikdyž budete mít chuť na šnorchlování jen takto u břehu, nebudete zklamaní.

Okolo 6té hodiny jsme opět pokračovali v programu a vyrazili jsme na rybaření při západu slunce. Vyjeli jsme kousek od resortu, kde jsme po pár minutách zakotvili, do rukou jsme dostali každý rybářký vlasec a na něm napíchlého čerstvého tuňáka jako návnadu. Pro mě to byla výzva, protože jsem si nedokázala představit, že by se nekomu z nás mohlo zadařit. Po několika minutách jsme měli první úlovek. Kolegovi se podařilo vytáhnout barevnou rybu, kterou jsme si neudělali večer na grilu, ale raději pustiliJ

Po rybaření následovala večeře v Manta restauraci, tentokrát s indickou tématikou.

Dvě noci při takto pestrém program utekli a poslední den jsme začali ranní jógou na mole nad mořem- úžasné výhledy a jóga pod vedením místního instruktora nás všechny krásně probrala.Po józe náseldovala zasloužená snídaně. Po snídani jsme měli nemilou povinnost si zbalit věci a opustit tento úchvatný resort. Naštěstí jsme stale měli vidinu přesunu na druhý resort Constance Halaveli.

Constance Halaveli:

V odpoledních hodinách jsme se přesunuli rychlolodí z hotelu Constance Halaveli, což trvalo přiblžně 45 minut. Stejně jako v resortu Moofushi nás čekalo příjemné přivítání s welcome drinkem a seznámí s informacemi o resortu. Následovala prohlídka, která začala tím největším, co hotel nabízí a to Prezidentská Vila. Dvoupatrová vila, která pojme až 12 osob leží přímo u pláže a kromě několika pokojů a ložnic má k dispozici venkovní prostor s privátním bazénem, posezením a velkým grilem.

Druhou kategorií, kterou resort nabízí jsou plážové vily, které se naopak od Constance Moofushi řadí do vyšší kategorie  a až poté následují nadvodní vily. Plážové vily jsou prostorné a mohou se přizpůsobit rodinám s dětmi a nabídnout extra pokoj pro malé děti (Family beach vila).

Základní kategorií jsou tedy zmiňované nadvodní vily, které I přesto, že spadají do základní kategorie nabízí prostor o rozloze 100m2.  Vila má velkou prostornou koupelnu, obývací část s nejmodernější technikou, gaučem a prostornou postelí. Součástí je také terasa s privátním bazénem a nekonečným výhledem na oceán.

Součástí resortu jsou také sportovní activity jako: nově vybavené fitness centrum,tenisové hřiště, půjčovna sportovního vybavení pro vodní sporty.

Resort působí velmi klidně, na pláži nepotkáte téměř ani nohu, při štěstí, které jsme měli my Vám ke břehu připluje rejnok nebo take žralokJ

Resort nabízí plážovou restauraci a také restauraci Jing (umístěná uprostřed mole mezi nadvodními vilkami, ve které nás po prohlídce hotelu čekal aperitiv a vynikající servírovaná večeře o několika chodech.

Následující den začal příjemnu snídaní s výhledem na moře v restauraci Jahaz a následovalo dopoledne plné relaxu v místním Spa. K výběru zde máte několik druhů masáží a procedur, to vše doplněné kvalitní kosmetikou. V masážní kabině můžete při masáži pozorovat průzorem okýnka v podlaze vodní hladinu, která Vás zrelaxuje natolik, že hodina pro Vás bude máloJ

Po masáži nám všem vyhládlo a naskytla se nám možnost využít a vyzkoušet hotelovou službu nebo lépe exkurzi a to hodinu vaření s místním šéfkuchařem v restauraci Jing.

Oblékli jsme se do kuchyňských zástěr a čepic a pustili se do práce. Na menu byl tuňák na kari a desert z mléčné kokosové rýže. Tím, že ingredience byly všechny čerstvé, mnohdy I takové, co u nás běžně neseženete, jídlo bylo vynikající. To jsme si také s chutí hned po hodině vychutnaliJ Po obědě nás čekal volný program, který jsme jako vždy využili zkoumáním dalších zákoutí resortu a objevováním vhodných míst pro šnorchlování.

Večeří nás tentokrát pohostili v Meeru restauraci, umístěné u moře. Bohužel to byl poslední velký zážitek v těchto nádherných končinách.

Následující den jsme po snídani jsme se sbalili a tentokrát již bez vidiny další návštěvy resortu, jsme přeletěli zpět do Male a zpět do evropské realityJ

Maledivy na mne zanechali jen pozitivní zážitky, nádherné vzpomínky a pokud někdo z Vás bude hledat únik do opravdového ráje, Maledivy jsou to pravé pro Vás.