Na svatební cestu na Seychely odlétáme letadlem Emirates A380 v business třídě. Atmosféra ve Sky baru předčila naše očekávání, okamžitě po otevření se bar plní přátelskými lidmi, kteří sdílejí zážitky z cest. Na cestu v business třídě Emirates se opravdu člověk vyloženě těší, nejen kvůli vynikajícími servisu, ale také kvůli perfektnímu pohodlí.

Po přistání na Mahé na nás čeká zástupce naší partnerské, místní cestovní kanceláře Masons a předává nám vouchery na další služby, odvádí nás k našemu řidiči. Čeká nás krátká cesta do přístavu, odkud pojedeme lodí asi půl hodiny na ostrov Silhouette, kde se kromě vesnice o 30 obyvatelech a 8 želvách nachází pouze resort Hilton Labriz, zbývající část ostrova zabírá přírodní rezervace. Ubytovaní jsme v Beach front ville, abychom si užili romantický výhled a rozhodně stálo za to si připlatit za tuto kategorii. Vila připravená hned při našem příjezdu, což velmi oceníme.

Snažíme se maximálně využít všeho, co resort nabízí. První den nás samozřejmě nás nemine celodenní výlet na opačnou stranu ostrova, tedy přibližně 2 hodiny svižné chůze tam a dvě hodiny chůze zpět v naprostém vlhku, ale s rozumným převýšením. Přes varování místního personálu se nám cesta zdá jednoduchá, ale pravda je, že s mapováním a orientací v terénu máme hodně zkušeností. Dostáváme se tak na zcela opuštěnou pláž Grand Barbe, u které sídlí 8 velkých suchozemských želv, ty nám v zeleni pomáhá najít jeden ze dvou obyvatel vesničky na této straně ostrova. Proplétáme se žulovými kameny na pláži a objevujeme bývalá obydlí a plantáže.

Další den trávíme zejména u vody – procházkami po pláži, výletem na šnorchlování a plavbou při západu slunce. Posádka má dobrou náladu a rozhodne se, že s námi objede po západu celý ostrov Silhouette, jelikož voda není úplně nejklidnější, vracíme se na večeři značně prosolení, ale spokojení s výletem.

Za náš krátký pobyt zkoušíme hlavně menu v místních à la carte restaurace a všechny jsou pro nás velmi příjemným gurmánským zážitkem. Bohužel nestihneme překrásné spa, které je zakomponované mezi žulovými skalami.

Po třech dnech se přesouváme zpět na Mahé. Jelikož máme asi 4 hodiny čas, zavítáme do 5* resortu Hilton Northolme, kde můžeme čekání trávit relaxací na pláži, u bazénu a vynikajícím obědem s výhledem na oceán a na ostrov Mahé.

Pokračujeme na Praslin, kde se ubytujeme v soukromém ubytování v oblíbené oblasti Cote d´Or. Na ostrově trávíme 4 dny objevováním místních pláží jako je Anse Lazio, Anse Georgette, Anse La Blague, míjíme většinu místních hotelů vč. luxusních vil Raffles, Constance Lemuria, Le Duc, Paradise Sun či Indian Ocean Lodge. Navštívíme také národní park Valle de Mai.

Poslední den na Praslinu trávíme na katamaránu objevováním nejbližších ostrovů Cousin, Courieuse a St. Pierre. Jeden je domovem ptačí rezervace, druhý pak obřích suchozemských želv a třetí je zejména dobrou lokalitou pro šnorchlování.

Po výletu následuje přesun na ostrov La Digue. Zde se ubytujeme v místním guest house Villa Authentique, který nabízí základní ale čisté ubytování s privátní terasou. Hned druhý den si půjčíme kola a vyrážíme na obhlídku nejfotografovanějších pláží světa. Anse Source d´Argent, Grande Anse, Petite Anse, Anse Marron. Vynechat nemůžeme ani nejvyšší horu ostrova, po západu slunce se pak zastavíme v místní nejvýše položené restauraci s krásným výhledem a tradičním creolským menu. Za 5 nocí zvládneme objevit a vychutnat většinu pláží, včetně těch, kam musíte hodinu hopkat po žulových skalách.

Čeká nás cesta zpět na Mahé, na kterou se ale můžeme těšit. Do ČR totiž zřejmě opět poletíme business třídou. Zástupce Masons na nás čeká na obou přestupech, v Mahé nás vyzvedne a odveze do 5* hotelu Carana Beach, kde si můžeme vychutnat několik hodin v bazénu na terase privátní vily, na téměř privátní hotelové pláži a v neposlední řadě také na vynikající večeři, která je naším rozloučením se se Seychelami.